середа, 27 грудня 2023 р.

Пост-знайомство

     Дорогі друзі, колеги та всі небайдужі!

    Мене звати Марина Марчук, я кандидат педагогічних наук, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Чернівці з питань інклюзивного підходу до навчання. На даній платформі мені б хотілось поділитись з Вами актуальними новинами з питань інклюзії, особливостями роботи асистентів вчителів, особливостями роботи професійних спільнот та іншою цікавою інформацією.

В  умовах сучасного життя метою фахової освіти має стати забезпечення повноцінного і гідного життя людини з обмеженими можливостями здоров’я, уведення її в соціальні відносини. На зміну принижуючим гідність термінам «інваліди», «аномальні діти», «діти з відхиленнями у розвитку» приходять нові.

Інклюзивна освіта ставить особливі вимоги до професійної та особистої підготовки вчителів. Окрім професійно-методичних знань, умінь та навичок вчителя, важливо знати психологічні закономірності, вікові особливості та особистісний розвиток дітей в інклюзивній освітній обстановці та реалізовувати різні типи взаємодії між усіма предметами в освітній обстановці. 

Немає коментарів:

Дописати коментар