Дорогі друзі, колеги та всі небайдужі!
Мене звати Марина Марчук, я кандидат педагогічних наук, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Чернівці з питань інклюзивного підходу до навчання. На даній платформі мені б хотілось поділитись з Вами актуальними новинами з питань інклюзії, особливостями роботи асистентів вчителів, особливостями роботи професійних спільнот та іншою цікавою інформацією.
В умовах сучасного життя метою фахової освіти
має стати забезпечення повноцінного і гідного життя людини з обмеженими
можливостями здоров’я, уведення її в соціальні відносини. На зміну принижуючим
гідність термінам «інваліди», «аномальні діти», «діти з відхиленнями у
розвитку» приходять нові.
Інклюзивна освіта ставить особливі вимоги до професійної та особистої підготовки вчителів. Окрім професійно-методичних знань, умінь та навичок вчителя, важливо знати психологічні закономірності, вікові особливості та особистісний розвиток дітей в інклюзивній освітній обстановці та реалізовувати різні типи взаємодії між усіма предметами в освітній обстановці.
Немає коментарів:
Дописати коментар