четвер, 28 грудня 2023 р.
Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП
В умовах сучасного життя метою фахової освіти має стати забезпечення повноцінного і гідного життя людини з обмеженими можливостями здоров’я, уведення її в соціальні відносини. На зміну принижуючим гідність термінам «інваліди», «аномальні діти», «діти з відхиленнями у розвитку» приходять нові. Інклюзивна освіта ставить особливі вимоги до професійної та особистої підготовки вчителів. Окрім професійно-методичних знань, умінь та навичок вчителя, важливо знати психологічні закономірності, вікові особливості та особистісний розвиток дітей в інклюзивній освітній обстановці та реалізовувати різні типи взаємодії між усіма предметами в освітній обстановці. Незважаючи на різні підходи до дослідження проблеми готовності, вчені сходяться на думці, що готовність як явище є складним цілісним утворенням психіки людини. Вона інтегрує ряд тісно пов’язаних між собою психологічних явищ і має складну динамічну структуру. Залежно від того, яке функціональне навантаження здійснюють семантичні характеристики цього явища в процесі професійної діяльності, вони можуть бути пов’язані з певними системними блоками особистісних якостей фахівця.Пропоную Вашій увазі коротке відео про мету, завдання та функції ІПР.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар