Етапи |
Завдання
етапів |
Форми |
Методи |
Компетентності |
1.Інформаційно-орієнтувальний |
Розвиток і
поглиблення інтересу й ціннісного ставлення до інклюзивної освіти дітей з
обмеженими можливостями здоров’я в ЗОШ; -формування знань про способи
організації інклюзивної освіти за кордоном і в Україні |
-
1. лекції (традиційні, проблемні); 2. семінарські
заняття (робота в малих групах). |
Репродуктивні;
активні методи навчання (не імітаційні): дискусія; круглий стіл. |
Мотиваційна
Когнітивна |
2.Квазіпрофесійний |
Орієнтування
вчителів на: -застосування отриманих на попередньому етапі знань і набуття
ключових операційних компетентосте й в умовах, моделей майбутньої професійної
діяльності; -формування здатності конструктивно го спілкування в умовах
інклюзії; -розвиток здатності рефлексії пізнавальної й квазіпрофесійної
діяльності. |
спецкурс:
- лекції, -семінари (робота в малих групах), - практичні заняття |
Активні
методи навчання (імітаційні й неімітаційні): -дискусія; - аналіз конкретних
ситуацій та рішення педагогічних завдань; -Ділові ігри, передають створення
ситуацій варіативно-професійної поведінки; -завдання дослідницького характеру |
Рефлексивна
Операційна |
3.Діяльнісний |
Розвиток
і застосування сформованих ключових компетентност ей у практичній діяльності. |
Педагогічна
практика, поза аудиторна робота, самостійна та індивідуаль ні робота |
Практичні
завдання; - завдання дослідницько го характеру; - захист курсових робіт; -
участь у науковопрактик-них конференціях |
Мотиваційна
Когнітивна Рефлексивна Операційна |
Немає коментарів:
Дописати коментар