понеділок, 8 січня 2024 р.

Етапи формування інклюзивної готовності вчителя до роботи з дітьми з ООП

 

Етапи

Завдання етапів

Форми

Методи

Компетентності

1.Інформаційно-орієнтувальний

Розвиток і поглиблення інтересу й ціннісного ставлення до інклюзивної освіти дітей з обмеженими можливостями здоров’я в ЗОШ; -формування знань про способи організації інклюзивної освіти за кордоном і в Україні

-        1. лекції (традиційні, проблемні); 2. семінарські заняття (робота в малих групах).

Репродуктивні; активні методи навчання (не імітаційні): дискусія; круглий стіл.

Мотиваційна Когнітивна

2.Квазіпрофесійний

Орієнтування вчителів на: -застосування отриманих на попередньому етапі знань і набуття ключових операційних компетентосте й в умовах, моделей майбутньої професійної діяльності; -формування здатності конструктивно го спілкування в умовах інклюзії; -розвиток здатності рефлексії пізнавальної й квазіпрофесійної діяльності.

спецкурс: - лекції, -семінари (робота в малих групах), - практичні заняття

Активні методи навчання (імітаційні й неімітаційні): -дискусія; - аналіз конкретних ситуацій та рішення педагогічних завдань; -Ділові ігри, передають створення ситуацій варіативно-професійної поведінки; -завдання дослідницького характеру

Рефлексивна Операційна

3.Діяльнісний

Розвиток і застосування сформованих ключових компетентност ей у практичній діяльності.

Педагогічна практика, поза аудиторна робота, самостійна та індивідуаль ні робота

Практичні завдання; - завдання дослідницько го характеру; - захист курсових робіт; - участь у науковопрактик-них конференціях

Мотиваційна Когнітивна Рефлексивна Операційна

Немає коментарів:

Дописати коментар